ČEZ

ČEZ chatbot

Chatbotka Terka a chatbot Vítek pro komunikaci s mileniály na sociálních sítích Facebook a Instagram a na kariérním webu od jobs.cz.

Více..

  • Problém

    Klient řešil, jakým způsobem co nejlépe oslovit studenty a absolventy technických fakult v ČR pro Letní univerzitu ČEZ. Měl zájem cíleně pokrýt co největší spektrum potenciálních uchazečů. Zároveň chtěl, aby se jednalo o obousměrnou komunikaci bez nutnosti zapojení lidských “operátorů”. Ideálním výsledkem měl být motivovaný student nebo absolvent, který předá všechny údaje nutné pro ucházení se o místo na Letní univerzite a který dostal všechny dostupné informace o tomto eventu a o ČEZ.

  • Naše řešení

    Společně s klientem a absolventy Letní univerzity ČEZ jsme vytvořili 2 chatboty, Terezu a Vítka, kteří kopírovali názory a odpovědi skutečných absolventů Letní univerzity. Dále jsme vytvořili náborovou kampaň na Facebooku a Instagramu, která vedla uchazeče přímo do našeho chatbota. Místo nuceného hledání informací na webových stránek nebo čekání na “operátory” na Messengeru tak ČEZ mileniálům nabídnul způsob komunikace, na který jsou z běžného života zvyklí.

8 týdnů

0
zpráv a dotazů
0
uchazečů
0
%
poslalo nakonec kompletní přihlášku

Kde jsme teď

Opět jsme zjistili, že chatboty jasně vyhrávají nad klasickými dotazníky a pomohli díky nim naplnit kapacitu Letní univerzity ČEZ relevantními profily. Jasně se ukázalo, že klasickým dotazníkům už odzvonilo. Hlasování prostřednictvím chatbota bude lidi bavit a mimo jiné přispěje k inovativnosti a pozitivnímu PR každé firmy.

Řekli o nás

Po této pozitivní zkušenosti s chatboty od Feedyou nyní začínáme řešit tuto oblast více systémově a plánujeme nasadit chatboty pro komunikaci s uchazeči na všechny strategické pozice vč. integrace na naše ATS.Martin Máca, HR expert @ ČEZ a.s.

O společnosti ČEZ

ČEZ a. s. je největší výrobce elektřiny v České republice a mateřská společnost Skupiny ČEZ, která sdružuje další desítky společností. Značka ČEZ představuje výrobce a dodavatele energií celkem v 7 zemích, a má tak silnou pozici mezi společnosti zabývajícími se energetikou ve střední a jihovýchodní Evropě.

Co plánujeme nyní

Těšíme se na další kolo Letní univerzity ČEZ a doufáme, že se nám mezitím podaří spustit další chatboty na strategických odděleních ČEZu.

Poznali jste se v tomto příběhu?