Fincentrum

Fincentrum Chatbot

Chatbot pro zefektivnění technické podpory pro rozsáhlou síť finančních poradců a manažerů z České a Slovenské republiky.

Více..

  • Problém

    Fincentrum má rozsáhlou síť finančních poradců a manažerů v terénu a úspěšnost jejich práce závisí z velké části na fungování IT technologie a používaných aplikací. V denní komunikaci se vyskytuje velký počet opakujících se dotazů na technické podpoře. Cílem tedy bylo snížit čas potřebný na odbavení opakujících se dotazů, a tím umožnit technické podpoře řešit závažnější problémy. Motivací klienta bylo po vzoru velkých zahraničních finančních skupin zavádět moderní technologie pro digitalizaci a automatizaci interních procesů.

  • Naše řešení

    Společně s Fincentrem jsme navrhli chatbota pro technickou podporu. Ten umožňuje finančním poradcům a manažerůmv České a Slovenské republice řešit problémy v reálném čase 24/7 a získávat nápovědu ihned bez zbytečného čekání. Chatbot dokáže velkou část dotazů vyřešit naprosto sám bez zásahu pracovníků technické podpory. I pokud je však zásah nutný, chatbot snižuje díky nápovědě a filtraci dotazů časovou náročnost na odbavení dotazu. Paretovo pravidlo zde platí zcela perfektně, 80% otázek tvoří 20% stejných témat, pouze jinak formulovaných.

7 měsíců

0
konverzací za měsíc
0
%
konverzací naprosto bez zásahu
0
%
o tolik se snížila časová náročnost odbavení tasku

Oblasti, které chatbot řeší:

  • Hlášení o výpadcích IT služeb ve skupině Fincentrum.
  • Nápověda pro koupi licencí.
  • Pomoc s funkčností interních aplikací.
  • Odbavení dotazů ohledně GDPR.
  • Vyspecifikování konkrétního dotazu pro IT podporu a propojení na kompetentní osobu dle popsaného problému.

Co plánujeme nyní

Pro příští rok máme za cíl kontinuálním rozvojem chatbota a implementací umělé inteligence snížit vytíženost IT Helpdesku skupiny Fincentrum o 50 %. Po 6 měsících spolupráce je ideální doba na zapojení pokročilejší technologie včetně AI a NLP. Souběžně s tím doplňujeme sady otázek a odpovědí o nové, které jsme získali od poradců z ostrého provozu. Cílem je udělat z chatbota primární komunikační médium technické podpory, a proto pomáháme Fincentru měnit i interní procesy. Snažíme se, aby i v případě telefonátu technická podpora nejdříve doporučila zkusit vyřešit problém přes chatbota. To nám umožňuje získávat další data o vyskytujících se problémech a mít další náboje pro učení chatbota.

O společnosti Fincentrum

Fincentrum a.s. patří mezi trojici nejvýznamnějších finančně-poradenských společností v České republice s 3 000 poradci v ČR a 1 500 poradci v SR. Svou poradenskou činnost orientuje bez výjimky na kvalitu a zájmy klienta. Společnost sdílí se svými poradci a obchodními partnery hodnoty kvalitního finančního poradenství. Poradci společnosti Fincentrum nabízí svým klientům výběr z největšího množství finančních institucí a jejich produktů, díky tomu mohou vyřešit prakticky každou situaci, která u klienta nastane.

Poznali jste se v tomto příběhu?