Gi Group

Gi Group Chatbot

Gi Group spustila jako první personální agentura v České republice náborového chatbota. A my byli u toho!

Více..

  • Problém

    Náš klient, jedna z pěti největších evropských personálních agentur Gi Group, chtěla jako první agentura v ČR v masivním měřítku nasadit náborového chatbota, a to hlavně pro nábor nákupních asistentek pro pražské obchody a luxusní butiky na Pařížské, kde mají své filiálky značky jako Louis Vuitton, Jimmy Choo nebo Gucci. Chatbot měl mimojiné zjišťovat zkušenosti z prodeje módy a také jazykovou vybavenost uchazečů a uchazeček.

  • Naše řešení

    Postavili jsme virtuální klon skutečné HR manažerky Gi Group Veroniky Olšanské, která si relevantní kandidáty, které chatbot předvybere, zve na pohovor. Chatbot je zatím orientován hlavně na uchazeče z oblasti prodeje módy a oblečení. Během dvou a půl minuty je chatbot schopný od uchazečů zjistit zkušenosti s prodejem módy nebo jaké umí jazyky a ušetřit tak spoustu času personalistům.

2 týdny

0
konverzací s chatbotem
0
lidí předvybráno pro další pohovor
0
hodin
ušetřeno HR oddělení tím, že screening dělá chatbot

2 měsíce

0
konverzací s chatbotem
0
lidí předvybráno pro další pohovor
0
hodin
ušetřeno HR oddělení tím, že screening dělá chatbot

Kde jsme teď

Mimořádně úspěšná kampaň a chatbot na nábor asistentek prodeje se zájmem v módě stále běží a chatbota průběžně vylepšujeme. Zároveň brzy přidáme chatbota pro nábor Operátorů do výroby v českém a polském jazyce.

Řekli o nás

V současné době využíváme chatbota pro nábor na pozici Shop Assistant, a to nejen pro obchody s módou v nákupních centrech, ale i pro luxusní butiky na Pařížské. Během několika minut jsme schopni pomocí chatbota zjistit, zda mají kandidáti předchozí zkušenosti s prodejem módy, jaké jazyky ovládají, kdy mohou nastoupit do práce, a co je pro nás nejdůležitější, získáme kontakt na kandidáta a můžeme se mu ihned ozvat s nabídkou práce, která je pro něj nejvhodnější, protože nám specifikoval své představy o budoucím zaměstnání v předchozí komunikaci s chatbotem. Carlo Albanese, Country Manager @ Gi Group

Už teď hovoříme o úspěchu. První týden od spuštění komunikovalo s chatbotem více než 200 lidí a okolo 25 % z nich zanechalo kontakt. A zajímavé je, že nejvíce odpovědi jsme získali až po běžné pracovní době. Jsme hrdí na to, že jsme našli cestu, jak využít moderní technologické nástroje pro oslovení naší cílové skupiny a výrazně tak zvýšit počet uchazečů na danou pozici Antonio Misiti, Marketing Manager @ Gi Group

Co plánujeme nyní

Budeme nadále společně rozvíjet chatbota na nábor Asistentů/Asisstentek prodeje a zároveň budeme vytvářet dalšího chatbota pro nábor Operátorů do výroby pro ČR a Polsko. Dále nás čekají další strategické pozice u nás i v zahraničí, kde Gi Group působí.

O Gi Group

Gi Group je přední italská nadnárodní personální agentura a zároveň jedna z nejvýznamnějších světových společností poskytujících služby zaměřené na rozvoj trhu práce. Nabízí služby v oblastech dočasného přidělení zaměstnanců, přímého vyhledávání kandidátů, executive search, outplacement, vzdělávání a poradenství v oblasti lidských zdrojů.

Poznali jste se v tomto příběhu?