Lufthansa InTouch

Irina chatbot face

Anglicky mluvící chatbotka Irina pomáhá s náborem Air Travel konzultantů do call-centra v Brně.

Více..

  • Problém

    Nedostatek pracovníků v call-centru. Zejména takových, kteří jsou schopni hovořit plynule anglicky a navíc jedním dalším jazykem, například rumunštinou, srbštinou a ukrajinštinou.

  • Naše řešení

    Vytvořili jsme virtuální kopii Air Travel konzultantky Iriny. Uchazeč si tak povídá s někým, kdo zná nabízenou práci nejlépe, protože ji sama vykonává. Pro ověření požadovaných schopností uchazeče chatbot zařadí do komunikace hravou formou testy z angličtiny a dalších jazyků.

3 měsíce

0
uchazečů, se kterými chatbot komunikoval
0
uchazečů na sebe zanechalo kontakt
0
%
uchazečů komunikovalo mimo pracovní dobu
0
×
delší dobu věnovali uchazeči komunikaci s chatbotem v porovnání s dobou strávenou na webu

Řekli o nás

Se společností Feedyou jsme velice spokojeni, jsou pružní, komunikativní a otevření. Oceňujeme jejich zákaznickou podporu a vstřícný přístup, o našich záležitostech přemýšlí a snaží se najít nejpřínosnější řešení v co nejkratším čase. Ivana Bartošová,
Manager Human Resources @ Lufthansa InTouch

Se společností Feedyou jsme velice spokojeni, jsou pružní, komunikativní a otevření. Oceňujeme jejich zákaznickou podporu a vstřícný přístup, o našich záležitostech přemýšlí a snaží se najít nejpřínosnější řešení v co nejkratším čase. Andrea Blažková,
Recruitment Team Leader @ Lufthansa InTouch

Co plánujeme dál?

Chceme chatbota nasadit na Facebook stránku Lufthansa InTouch a Messenger v propojení na Facebook a Instagram reklamu. Dále plánujeme nasadit NLP model tak, aby byl chatbot schopen uchazečům odpovídat na nejčastější otázky typu plat, benefity, dojíždění do práce, ubytování, firemní kultura apod.

O Lufthansa InTouch

Lufthansa InTouch (Global Tele Sales Brno) je zákaznické centrum letecké skupiny Lufthansa. Celkem společnost ve svých 7 pobočkách zaměstnává zhruba 2 000 konzultantů, kteří hovoří celkem 30 jazyky.

Poznali jste se v tomto příběhu?